Доставка замовлень здійснюється оператором «Нова Пошта»відповідно до актуальних умов оператора.Вартість доставки встановлюється оператором.Доставка здійснюється по всій теріторії України відповідно доактуального покриття оператора. Термін доставки визначаєтьсяоператором.ОплатаВи можете обрати один з двох видів оплати: передплата абонакладений платіж.У випадку передплати, ви сплачуєте вказану вартість товарів (книг)карткою онлайн за допомогою системи WayForPay, а вартістьдоставки сплачуєте при отриманні відповідно до умов «Нової Пошти». У випадку накладеного платежа, ви не сплачуєте вартістьтоварів (книг) при оформленні замовлення. Вартість товарів,вартість доставки і комісію відповідно до умов «Нової Пошти» висплачуєте при отриманні.ТермінвідправкиСтаном на березень 2020 року, ви можете оформитипередзамовлення — з передплатою чи без такої — на книжки«Провінціал» першого накладу. Фактична відправка передзамовленьбуде здійснена протягом квітня 2020 року.
Відправлення замовлень після квітня 2020 року буде здійснено протягом 2 робочіх днів післяоформлення замовлення.
Повернення коштів, внесених в якості передплати замовлення,можливе до відправки такого замовлення. Для повернення коштів,внесених в якості передплати, будь ласка, напишіть за адресоюinfo@provincial.com.ua і вкажіть дані замовлення (ім’я, призвіще,адресу доставки, точну або приблизну дату оплати) та номербанківської картки для повернення. Кошти будуть повернені вповному обсягу за виключенням банківськіх комісій та комісійплатіжного сервісу WayForPay. Для скасування замовлень,офромлених за накладеним платежем, будь ласка, напишіть заадресою ​info@provincial.com.uaПоверненнятоваруУ відповідності до положень Закону України «Про захист правспоживачів», споживач має можливість протягом 14 днів обмінятиабо повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому непідійшов. Дані правила обміну поширюються на непродовольчийтовар належної якості за умови, що він не використовувався і зберігтоварний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а такожрозрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час покупки.Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня1994 р. No 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України”Про захист прав споживачів” друковані видання ​належної якості​ непідлягають обміну, поверненню.У випадку виявлення поліграфічного браку книжкової продукціїПродавець, за бажанням Покупця, здійснює обмін товару на товарналежної якості, або здійснює повернення коштів у розмірі вартостіповернутої продукції. Поліграфічний брак – це брак, отриманийвнаслідок недотримання технології виробництва, що призводить доперекручування або втрати інформації: розмазування фарби,непродруковування фарби, нечіткий друк, склеєні сторінки, нерівнеобрізання, перевернуті аркуші, відсутність аркушів, або їхповторення, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту,тощо).Покупець має право повернути браковану книжкову продукціїпротягом 14 днів з моменту отримання. Для цього слід оформитизаявку, написавши на ​info@provincial.com.ua​, і додати до листафото, що підтверджують поліграфічний брак або неналежну якість книги.